1. Провести макроскопічний аналіз наданих видів лікарської рослинної сировини (ЛРС). За кожну правильно визначену ЛРС 1 бал.
2. Зробити ботанічний опис, поширення кожної рослини, якої відповідає ЛРС. За правильне виконане завдання до кожної ЛРС по 2 бали за кожну.
3. Вказати латинські назви ЛР, ЛРС, Родини цих рослин. За правильно вказану латинь по 1 балу за кожну.
4. Зробіть висновок, що спільного у цих рослин.
5. Данні надайте учаснику в ролях «Науковий керівник» та «Фармаколог» .
РОЛЬ «ЛАБОРАНТ»
1. Провести аналіз наданих схематичних зображень та визначити лікарську рослинну сировину (ЛРС) за мікросокпічними діагностичними ознаками. За правильно визначений вид ЛРС по 3,5 бали.
2. Визначити діагностичні мікроскопічні ознаки кожної ЛРС. За правильно визначені діагностичні ознаки в кожній мікроскопії по 2 бали.
3. Вказати латинські назви ЛР, ЛРС, Родини цих рослин. За кожну правильно вказану латинь по 2 бали.
РОЛЬ «ФАРМАКОЛОГ»
1. Надати учаснику в ролі "Науковий керівник" інформацію стосовно: фармакологічних властивостей (за кожну ЛР - 1 бал), лікарських форм , лікарських препаратів (за кожну ЛР - 1 бал) та їх застосування(за кожну ЛР - 1 бал) визначеного за макроскопічним та мікроскопічним аналізами учасниками в ролях "Ботанік" та "Лаборант".
2. Перевірити наявність препаратів в реєстрі лікарських засобів України. 1 бал.
3. Скопіювати зображення вторинного пакування та коротку інформацію за кожним лікарським препаратом, що містять визначену ЛРС. 2 бали.
РОЛЬ «НАУКОВИЙ КЕРІВНИК»
2. Зробити звіт, який містить вичерпну інформацію: яка ЛРС була дана на аналіз, за якими макроскопічними та мікроскопічними ознаками будо визначено її ідентичність (1 бал), вказати хімічний склад кожного виду ЛРС (1 бал), її фармакологічну дію(1 бал), інформацію стосовно лікарських форм та лікарських препаратів (1 бал) до складу яких вона входить, застосування (1 бал).
3. Зробити висновок, що спільного у всіх цих зразках ЛРС (2 бали) .
4. Звіт оформити у вигляді презентації Power point та викласти в розділ результати. Презентація повинна бути не тільки інформаційною але й креативною в оформленні. 5 балів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий